CÔNG TY TNHH GULF ENERGY (VIỆT NAM)
  • Tây Ninh

Ngày cập nhật: 26/09/2024

Hạn nộp: 31/10/2024

Thông tin chi tiết

Mức lương:

Cạnh tranh

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức

Thực tập

Địa điểm

Phúc lợi

  • Laptop
  • Phụ cấp

Mô tả Công việc

  • Oversee day-to-day administrative operations of the office;
  • Maintain office supplies, equipment, and general upkeep of the office building/ control room;
  • Organize business trips, meetings and events as needed;
  • Prepare reports, presentations, and other documents as needed;
  • Maintain filing systems, both electronic and physical files;
  • Manage in/out correspondences and draft official letters, memo,…;
  • Prepare request for quotations to the vendors/ suppliers; collect quotations and prepare vendor comparison;
  • Prepare/check purchase orders/ contracts on procurement;
  • Follow up with receiving goods/ services of procurement;
  • Collect payment documents, prepare payment requests;
  • Assist other departments with various administrative tasks as needed;
  • Perform other tasks assigned by the Plant Manager.

Yêu Cầu Công Việc

    • Final year university students majoring in Economics / Business Administration related field.
    • Knowledge in the Admin and Procurement field.
    • Understanding of office management procedures and relevant legal regulations is preferrable.

Thông tin khác

  • Tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Địa điểm

Tây Ninh

Các công việc tương tự

Gửi tôi việc làm tương tự
Tạo ngay