Thông tin chi tiết

Mức lương:

Cạnh tranh

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức

Nhân viên chính thức

Địa điểm

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

- Work Location: Phu My Town, Ba Ria - Vung Tau

<Job Responsibilities>
- Input trading contracts, and shipping information into ERP system
- Communicate with sales staff, suppliers, and forwarders to handle shipments smoothly
- Receive shipping schedule and make shipping document for export customs clearance
- Follow up shipments and request digital invoices from suppliers/ final Bill of Lading from forwarders. Then, update every step in the ERP system
- Arrange AP to suppliers and manage AR from customers
- Support Admin, HR/GA task

Yêu Cầu Công Việc

    <Necessary Skill / Experience>
    - Language: Korean - Business Level (Topik 5 or above)
    - Education Background: Bachelor's Degree in Korean Language, Accounting, Business, Economics, Logistics,...
    - Experience/ Skills: 
    + Freshers can apply, no experience is required 
    + Must be detail-oriented and careful
    + Be hardworking, honest, and highly responsible
    + High organizational skills and ability to manage multiple transactions at the same time
    + Well-versed in basic IT skills (ex., Microsoft Office)
    + Using the S-ERP system in the English language (New staff will be trained)

    NOTICE:

    Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Tuổi: 22 - 30
  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà
Gửi tôi việc làm tương tự
Tạo ngay