Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Handle LIMS system (quotation, client’s data/sample regist, and related tasks)
- Coordinate with BD team to resolve client’s inquiries/complaints
- Follow up with existing clients and maintain their regular use of ES services
- Promote the products/services to clients, answer questions and concerns as they arise, respond to inquiries, and resolve issues as they come up
- Understand client’s needs and make appropriate proposal clients/ BD team in case approval needed
- Liaise with related teams to update clients’ debt status for appropriate actions
- Collect clients’ feedback, communicate with BD and team members, make case-study for better professional customer service
Yêu Cầu Công Việc
- Graduate with major Business Admin, Food/Post harvest/ Biology Technology, or have profound understanding of the Food, Food-related markets and ability to expand capability to other sectors
- At least 1 - 2 years experience at the same position
- Good English is a plus
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Hình thức: Nhân viên chính thức
-
Phụ cấp khác:
Phụ cấp cơm trưa
Phụ cấp xăng xe - Thời gian thử việc: 60 ngày (Full lương và có BHXH)
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Thứ 6
-
Phúc lợi:
Lương Tháng 13, Thưởng KPI
Gói BH sức khỏe nâng cao -
Ngày nghỉ:
Nữ: 16 ngày phép/năm
Nam: 14 ngày phép/năm
01 ngày nghỉ sinh nhật/năm - Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà
Các công việc tương tự
Lương: Cạnh tranh
- Cần Thơ