Thông tin chi tiết

Mức lương:

Cạnh tranh

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức

Nhân viên chính thức

Địa điểm

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Receiving PR, PO, Invoices, Goods Receipt Note (“GRN”) for checking and booking into the system correctly and timely;
  • Check and book freight charge correctly and timely;
  • Following up pending invoices/documents, working with suppliers and other departments for invoices/documents correction;
  • Following up closely payables to suppliers to make sure no overdue account payables according to Payment Policy and Business Authorization Procedures;
  • Booking accrual expenses;
  • Receiving and filling suppliers’ contracts;
  • Checking Vendor forms for creating new vendors;
  • Monthly account payable reconciliation and yearly AP balance confirmation with vendors;
  • Month-end closing such as: Booking capital/equity relating transactions, reconcile cash and bank, issue Debit Note and check payment from inter-company;
  • Other and ad-hoc tasks are assigned by Financial Controller or AP Manager.

Yêu Cầu Công Việc

    • Graduated from University – Bachelor's degree in Finance, Accounting or Auditting
    • Experience: Fresher or Under 1 year of experience
    • Good communication in English
    • Willing to work in Cu Chi or District 9 (Having shuttle bus from HCMC, Binh Duong and Dong Nai)
    • Good knowledge on related Vietnam tax regulations and accounting standards; 
    • Good communication skill and be able to work with cross functions;
    • Willing to learn, accept challenge to develop in career

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà
Gửi tôi việc làm tương tự
Tạo ngay