Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Payroll Management
- Process, fix shiftplan error and check attendance data to summarize Roster of Fulltime and Parttime from SAP system.
- Check Annual leave, Day off in lieu, Overtime data of Fulltime and Parttime store
- Process Payroll Parttime store.
PIT & Social insurance
- Register PIT code and PIT dependant for employees.
- Check PIT code for all employees.
- Process claims for social insurance benefits of employees.
- Complete the transfering procedure of SI Book for resigned staffs and HI cards for new staffs
Labor Contract
- Make and check labor contract for new staff
- Make annex to labor contract, contract renewal, termination decision
- Ensure labor contract and annex to labour contract are given to employees on time.
Employee's profile management
- Set up records and update personnel file for new employees.
- Manage profile of employees
Other tasks
- Respond employee's questionaire related to HR issues.
- Make monthly HR-related report
- Support PIC C&B and other functions of HR departments as necessary
- Other tasks or responsibilities as assigned by HR Division Leader and Store Manager
Yêu Cầu Công Việc
- Have ability to work at shift (in charge of closing store once or twice per month)
- University Degree
- Good command of English
- Computer literacy (Word, Excel, Powerpoint...)
- Self-disciplined with ability to work independently
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Phụ cấp khác: Cơm, xăng xe, chuyên cần, thâm niên
- Thời gian thử việc: 60 ngày
- Tuổi: 23 - 40
- Thời gian làm việc: 6 ngày/tuần, 8 giờ/ngày (bao gồm 1 giờ nghỉ ngơi)
-
Phúc lợi:
Lương tháng 13 (cam kết)
Thưởng doanh số theo cửa hàng
Thưởng hiệu suất làm việc - Ngày nghỉ: 12 ngày phép năm
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà