Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Time keeping for all employees and manage the timesheets.
- Mange profile information of all employees (in files, hard copies, system).
- Manage employees fingerprint data.
- Take charge record the number of Tax Personal.
- Take responsibility about registering dependent people for all employees.
- Finalize company’s payment for accounting dept. monhtly (payment for wedding, employees have baby, funeral, …...) and make payment request for next month. Make payment request for team building quarterly.
- Other duties as assigned by HRM.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree or equivalent. Graduated from human resources or related fields.
- Proficient in office.
- Basic English communication.
- Dynamic, enthusiastic, eager to learn.
Thông tin khác
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà
JOB TAGS / SKILLS:
Các công việc tương tự
