Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job Descriptions:
- Working closely with the client to update the supplier’s information such as terms and conditions, location, working time, and car information, ... on the client’s website
- Ensuring the accuracy, validity and completeness of information for suppliers by utilizing appropriate tools, methods, and processes.
Yêu Cầu Công Việc
- College or Bachelor’s degree in any field;
- An eye for detail and a detail-oriented approach;
- Excellent communication and writing skills in English;
- Prior experience in updating content;
- Good MS Excel Skills – essential;
- Proficient with other MS Office applications – essential;
- Broad computer skills, with the confidence and ability to pick up the usage of a range of
applications; - Good analytical and problem-solving skills, self-motivated and proactive approach;
- Capable of working independently.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà