Thông tin chi tiết

Mức lương:

10 Tr - 12 Tr VND

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức

Nhân viên chính thức

Địa điểm

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Performing day-to-day operational activities in customer service (CS).
Giving excellent services to customers.
Receive/respond to all incoming inquiries by Email/Chat/App.
Moderate Content on User Generated Content on social networks
Achieve daily/monthly performance targets defined by the project.
Working 20-22 days/ month, 5 days/ week.
Service Time: shift rotation
Part-time candidates can also apply

Yêu Cầu Công Việc

    Graduation from College or above.

    Intermediate in English (Preferably with IELTS 6.0-7.0) no need certificate
    6 months experience in Customer Service or Content Moderation is a plus (no experience but Good English also can Apply).
    Having experience in customer support is a plus (no experience but Good English also can Apply).
    Having experience with Customer Support Software such as Zendesk, Zoho, or Feshdesk etc... is a plus (no experience but Good English also can Apply).
    Willing to work on national holidays (x 200%-300% normal salary), overtime if needed.

Thông tin khác

  • Tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Địa điểm

Hà Nội

Các công việc tương tự

CÔNG TY TNHH TẬP ĐOÀN XÂY DỰNG DELTA

Lương: 10 Tr - 15 Tr VND

  • Lào Cai
  • Hà Nội
  • Hà Nam
17/10/2024
Gửi tôi việc làm tương tự
Tạo ngay