Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Performing day-to-day operational activities in customer service of call center.
- Giving excellent services to customers.
- Receive calls from customers and respond to all incoming inquiries by phone/Email/Chat/App.
- Open for ideas and innovative solutions to enhance team productivity.
- Achieve daily/monthly performance targets defined by the project.
- Working 25 days/ month, 5-6 days/ week.
- Service Time: 24/7, rotate shifts from 6 AM – 9 PM, night shift from 9 PM – 6 AM (average 3–5 night shift/month).
Yêu Cầu Công Việc
- Graduation from College or above.
- At least 6 months experience in customer service, receptionist, tour guide.
- Intermediate in English
- Having experience in call center/contact center or travel industry is a plus.
- Willing to work on weekends, national holidays, overtime if needed.
- Discipline, honesty, critical and high initiative.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Thời gian thử việc: - 2 months
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: - Working 25 days/ month, 5-6 days/ week.
-
Phúc lợi:
- KPI bonus up to 2.000.000 VND/ month.
- Promotion opportunities every year.
- Salary increases once/year.
- 13th month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law. - Ngày nghỉ: 12 days
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà