Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Issue invoices to customers and handle the related tasks if required (invoice cancellation, adjustment, etc.)
- Update exchange rate on invoicing system
- Check and ensure there are no outstanding charges not invoiced
- Coordinate between customers and back office on invoicing matters
- Archive all supporting documents in compliance with Company’s policies
- Assist Account Receivables team in checking and comment unbill
- Perform other tasks as assigned by CFO, Finance Manager and Invoice team leader
Yêu Cầu Công Việc
- Has a degree in Accounting, Finance, or Business Administration is a plus
- Willingness to establish and maintain effective working relationships, support other team members
- Good in English in both speaking and writing
- Careful and hard-working with eyes for details
- Good in Microsoft Office Suite, especially Excel & Outlook
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Hình thức: Nhân viên chính thức | Thời vụ/ Nghề tự do
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà