Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working in an international context, the IT Technical Coordinator collaborates closely with all the technical teams and performs various actions as part of the Maintenance in Operational Condition.
His / her usual tasks are :
- Monitoring (ITSM tools, monitoring platforms, shared mailboxes)
- Ticket analysis + handling when in scope of L1 team
- Ticket processing + escalation when necessary
- Answering phone calls in English
- Performing daily checks
- Sending of reports and digital communication
He / she will have access to many tools widespread on the market : Service-Now, SAP, Datadog, Veeam, ESET, ...
There are many possibilities of evolution perspectives.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's or equivalent level in Computer Science
- English (TOEIC 700 or higher), French speaking is a plus
- Working experience in user support (Help Desk) or customer support
- Good logical thinking, fast learner, reliable and proactive
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Tuổi: 21 - 30
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà