- Hồ Chí Minh
Ngày cập nhật: 06/04/2025
Hạn nộp: 06/05/2025
Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
-
Receiving PR, PO, Invoices, Goods Receipt Note (“GRN”) for checking and booking into the system correctly and timely;
-
Check and book freight charge correctly and timely;
-
Following up pending invoices/documents, working with suppliers and other departments for invoices/documents correction;
-
Following up closely payables to suppliers to make sure no overdue account payables according to Payment Policy and Business Authorization Procedures;
-
Booking accrual expenses;
-
Receiving and filling suppliers’ contracts;
-
Checking Vendor forms for creating new vendors;
-
Monthly account payable reconciliation and yearly AP balance confirmation with vendors;
-
Month-end closing such as: Booking capital/equity relating transactions, reconcile cash and bank, issue Debit Note and check payment from inter-company;
-
Other and ad-hoc tasks are assigned by Financial Controller or AP Manager
Yêu Cầu Công Việc
-
Bachelor's degree from University – Accounting/ Auditing major (or having temporary degree)
-
Experience: Fresher or under 1 year of experience
-
Good knowledge on related Vietnam tax regulations and accounting standards;
-
Good command on M.S office;
-
Good communication in English;
-
Willing to work in District 9 or Cu Chi (2 options - Having shuttle bus from HCMC, Binh Duong, Dong Nai)
-
Good communication skill and be able to work with cross functions;
-
Willing to learn, accept challenge to develop in career;
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà
Các công việc tương tự
Lương: Cạnh tranh
- Hồ Chí Minh
Lương: Cạnh tranh
- Hồ Chí Minh
Lương: Cạnh tranh
- Hồ Chí Minh