- Hồ Chí Minh
Ngày cập nhật: 26/06/2024
Hạn nộp: 26/07/2024
Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Develop and implement online marketing strategies and campaigns to optimize the online customers’ experience and satisfaction, increase marketing effectiveness and increase online sales revenue.
- Manage and control online product/brand presentation in daily access as well as campaign participation.
- Plan and collaborate with the internal sales/commercial team and external suppliers to executespectacular online campaigns to achieve the business KPIs (Sales, Profit, App Users, etc)
- Work closely with the operation team to generate optimal solutions for the online campaigns’promotional mechanisms.
- Collect and review performance insights and evaluations functional departments after the campaign andsuggest key learnings to share with suppliers.
- Monitor E-Commerce trends, interesting initiatives, and market best practices for improving siteconversion and shopper engagement.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Business Administration/Marketing/Economics (GPA >7.5 is a plus)
- 1-3 years experience in a similar field, preferable with experience in Online Retailing
- Familiar with E-marketing and Online media
- Excellent interpersonal/communication/negotiation skills
- Optimistic & Business Mindset
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Tuổi: 22 - 27
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà