Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Key Responsibilities:
· Front office: Receive, screen, and transfer telephone. Welcome and give guidance to guests
· Back office: Follow up on sending and receiving letters/documents. Administrator of office expenses. Administrator of office's stationery. Follow-up business trips. Perform other duties related to HR administration
· Other tasks upon the request of the Direct Supervisor/HOD
Yêu Cầu Công Việc
Professional Skills:
· Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, Economics.
· Must have at least two years of experience as a Receptionist.
· Competent in using Word and Excel
Key Experiences:
· Proven track record of working under pressure/to tight deadlines.
· Experience in working with relevant stakeholders.
· Good time management skills.
· Excellent negotiation skills.
· Good communication skills.
· Fluent english
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà