PeopleWise Vietnam
  • Hồ Chí Minh

Ngày cập nhật: 24/04/2024

Hạn nộp: 10/05/2024

Thông tin chi tiết

Mức lương:

Cạnh tranh

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức

Nhân viên chính thức

Địa điểm

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Tickets handling: contact users to understand, simulate and analyze their problems/errors to identify the root cause and provide the guidance to solve the incident.
  • Capitalize & document new knowledge/best practices in the proper support. Be in charge as well about organizing in a dedicated library and inform the team.
  • Involve in implementation of new business applications/features to update and transfer new features to users: produce related documentations & contact users to present them, be an active contact point to answer the needs of users and alert leader/manager when the problem becomes critical and recurrent.
  • Ensure the quality of the provided services through regular survey: collect feedback, analyze points to be improved and suggest relative actions.
  • Analyze data from systems and produce technical/business reports to share information with leader/manager and FR/MR team to highlight the contribution of the team.
  • Depending on the integration of the candidate, you will eventually be in charge of organizing trainings for user: produce training material, provide training on assigned scope of work.

Yêu Cầu Công Việc

    • Fluent in French and English is mandatory.
    • Experience of analyzing and documenting user need and requirements.
    • Motivation, responsiveness, interpersonal, analytical.
    • Sense of service and customer orientation.
    • Someone who has a sense for training using digital tools is a plus.

    General Skills

    • Rigorous, concerned for the quality
    • Can-do attitude
    • Methodical/ Organized
    • Team and collaborative spirit
    • Good interpersonal skill

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Sau đại học
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Các công việc tương tự

Dimerco Vietfracht (JV) Co.,LTD

Lương: 17 Tr - 22 Tr VND

  • Hồ Chí Minh
  • Hà Nội
11/04/2024
KASIKORNBANK (KBank)

Lương: Cạnh tranh

  • Hồ Chí Minh
03/04/2024
HyperVerge Technologies

Lương: 5 Tr - 6 Tr VND

  • Hồ Chí Minh
15/04/2024
iTechwx Company Limited

Lương: 20 Tr - 29 Tr VND

  • Hồ Chí Minh
12/04/2024
iTechwx Company Limited

Lương: 20 Tr - 29 Tr VND

  • Hồ Chí Minh
12/04/2024
TÜV Rheinland Vietnam

Lương: 6 Tr - 8 Tr VND

  • Hồ Chí Minh
10/04/2024