Thông tin chi tiết

Mức lương:

Cạnh tranh

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

1 Năm

Hình thức

Thời vụ/ Nghề tự do

Địa điểm

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • To have administrations duties for supporting sector administration but not limited to preparing reports, certificates, or non-negotiate reports which will be reviewed and approved by BL Manager.
  • To arrange to have report/certificates/invoices sent to clients or relevant parties
  • To continuously update and file documents in inspection files including work order book.
  • To undertake other duties as directed by BL Manager
  • To update client inspection process if requested by BL Manager
  • To liaise with clients and their affiliates restrictively as orders by superiors.
  • To liaise with concerning parties such as inter-affiliates, terminal, shipping agent for work schedules.
  • To help in training as requested
  • Reports to Business Line Manager

Yêu Cầu Công Việc

    • Able to work independently
    • Work carefully - meticulously - honestly
    • Have fundamental knowledge of administration work. 
    • Possess a related university/college degree
    • Good at communications skills in English
    • Good at Microsoft Office

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Giới tính: Nữ
  • Hình thức: Thời vụ/ Nghề tự do
  • Tuổi: Từ 25
  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Gửi tôi việc làm tương tự
Tạo ngay