Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Greet and welcome guests
- Do the guidance and registration for guests entering building
- Answer, screen, and forward incoming phone calls
- Maintain the reception area tidily and presentably, with all necessary stationery and material (e.g., pens, forms, and brochures)
- Oversee main lobby to ensure the cleanliness and facilities/equipment are in order and in good condition
- Provide basic and accurate information in-person and via phone/email
- Receive, sort, and distribute daily mail/deliveri
- Record, report and follow up feedbacks from tenants with the relevant departments
- Maintain office security by following safety procedures and controlling access the reception counter (monitor logbook)
- Set access for tenants’ card upon the Building Management’s approval
Yêu Cầu Công Việc
- Communication skills
- Problem solving skills
- English fluently
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung cấp
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà