Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Perform management activities, sales administrative activities (documents, product introductions, brochures, emails...).
- Perform daily tasks, including preparing quotations, comparing prices, drafting contract projects, and ensuring sales processes, policies, and guidelines run smoothly.
- Create customer information and Coordinate with relevant departments (CS, CL,..)
- Make sales reports and statistics on a daily, weekly, and monthly.
- Cooperate and support the salesman to develop team members to be skillful in their strengths and potential.
- Manage sales documents and contracts, ensuring accuracy and timeliness of information.
- Follow up and complete assignments from the manager
- Complete other tasks assigned by the Sales Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree or above, fresher or more than 1 year work experience
- Good communication and teamwork skills
- Good logical thinking and good at data analysis
- Fluent in Chinese or English
- Good time management skills and work efficiency
- Good communication and listening skills
- Proficiency in Excel, Word, PPT…
- Ability to use the ERP / SAP system operation is preferred. (can be trained if don't have experience)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà
Các công việc tương tự

Lương: 9,5 Tr - 12 Tr VND
- Bình Dương