Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Proceed/follow and store the sales contract, sales order, and purchase orders as per company policy;
Provide documents/samples and contact HQ to get related information for the customer's requirement;
Get purchase orders from customers, make order confirmations, delivery notes,…;
Follow up the logistics: stock in warehouse, goods delivery;
Prepare the required documents to do the import procedure;
Other assignment.
Yêu Cầu Công Việc
University/ College degree in Economics / Foreign Trade/ Admin/ HR/ Food tech...;
Communicate confidently in English is a must;
Microsoft Office skills;
Analytical mindset, result orientation, multitasking, hard work, and communication skills;
Be able to onboard immediately.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Thời gian thử việc: Sign the labor contract immediately upon receiving the job.
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Mon to Fri (08:00 AM to 05:00 PM)
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà
Các công việc tương tự
Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
- Hồ Chí Minh
Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
- Hồ Chí Minh
Lương: Cạnh tranh
- Hồ Chí Minh
Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
- Hồ Chí Minh
- Hà Nội
- Toàn quốc