Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Resolve customer cases related to flight ticket, including but not limited to rescheduling, corrections, changes, check-in problem.
- Handling customer queries/complaints regarding refund/ Airlines info (web check-in, visa, etc) status.
- Contact Ground Transport Partner to ensure to get resolution for customer case.
- Achieve daily/monthly performance targets defined by the project.
- Ensure all cases are solved within required timeframe following company’s SOPs.
Yêu Cầu Công Việc
- University/Colleges required.
- English communication skills (CEFT IELTS 5.5 or TOIEC 600).
- Minimum 6-months experience in customer service, booking ticket (Aviation/Flight booking agency).
- Experience in a call center, travel industry is a plus.
- Willing to work on weekend, national holidays & work under shifting mode (Night shift including).
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Hình thức: Nhân viên chính thức
-
Phụ cấp khác:
- Transportation Allowance.
- Lunch Allowance.
- Nightshift Allowance (if any).
- Parking Fee. - Tuổi: 20 - 30
- Thời gian làm việc: - Rotating shift, 25 days/month (included night shift).
- Đồng nghiệp: - Activities: Birthday party, TownHall, Employee engagement activities
-
Phúc lợi:
- Position promotion, salary increase: once/year.
- 13th month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Periodical health check-up once/ year.
- Bonuses, gifts for Holidays. - Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà