BellSystem24-Việt Nam
  • Hồ Chí Minh

Ngày cập nhật: 02/05/2024

Hạn nộp: 15/05/2024

Thông tin chi tiết

Mức lương:

9 Tr - 10 Tr VND

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

Chưa có kinh nghiệm

Hình thức

Nhân viên chính thức

Địa điểm

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

TASK DUTIES:

  • To assist Gojek’s customers (end-users) via non-call and call channels.
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction.
  • Provide accurate information and solutions by using the right methods/tools.
  • Go to the extra mile to engage customers.
  • Work with Customer Service Teamleader to ensure proper customer service is being delivered

WORKING TIME: Work in rotating shifts (6 days/week), including day shift and night shift as following:

• S1: from 06:00 to 15:00; • S6: from 11:00 to 20:00

• S2: from 07:00 to 16:00; • S7: from 12:00 to 21:00

• S3: from 08:00 to 17:00; • S8: from 13:00 to 22:00

• S4: from 09:00 to 18:00; • S9: from 14:00 to 23:00

• S5: from 10:00 to 19:00; • S10: from 21:30 to 06:30 next day

WORKING LOCATION: 8A Huynh Lan Khanh, Ward 2, Tan Binh District, HCMC

Yêu Cầu Công Việc

    PERSONNEL SPECIFICATION:

    • Having at least 6 monthes experiencing in contact center or customer service is a huge plus.
    • Being good at English speaking (no interuption, clear pronunciation) and writing is required.

    SALARY & BENEFITS: 

    • Salary: 10,000,000 VND (gross) at start.
    • Social insurance and company exclusive benefits from BellSystem24 Vietnam and Gojek Vietnam.
    • Great opportunities to be upgraded to Teamleader or Operation member (such as Quality Assurance, Administrator) after 6 months (or sooner) hard working 

Thông tin khác

  • Tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Địa điểm

Hồ Chí Minh