Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Respond to customer inquiries and complaints about hotel room services and other services on the travel App.
- Assist customers with changing information and provide additional information as needed.
- Communicate with customers through chat/email/call/app channels (NO SALES).
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from University/College (temporary graduation certificate accepted, completed studies).
- Communication English Skill
- Having experience in Contact center or Customer Service, Hotel, Travel or Hospitality industry is a plus.
- Willing to work rotating shifts (5-6 night shifts/month) and can work on holidays.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Hình thức: Nhân viên chính thức
-
Phụ cấp khác:
Engagement activities (Birthday party, town hall,...)
- Cơ hội huấn luyện: Training before working
- Tuổi: 21 - 30
- Thời gian làm việc: 25 working days/month, rotating shifts of 8 hours/day.
-
Phúc lợi:
- Salary: 10.000.000 – 12.000.000 gross (Basic salary + allowance + KPIs upto: 2.000.000VND).
- Salary review once a year.
- Promotion twice a year.
- Participate in social insurance, health insurance, unemployment insurance.
- Bonuses + gifts on holidays and New Year. - Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà