- Hồ Chí Minh
- Hà Nội
Ngày cập nhật: 08/05/2025
Hạn nộp: 08/06/2025
Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes. Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Average Income: 10.000.000 - 13.000.000 vnd/month.
Base Salary: 7.500.000 vnd/month.
Meal allowance: 500.000 vnd/month.
Night shift allowance: 30% base salary.
Complexity allowance: 1.000.000 vnd/month (valid after passing 2-month probation).
Monthly KPI incentive: 900.000 – 1.200.000 vnd/month. 100% salary in 2-month probation time.
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7. 14 days of leave/year. 13th Monthly Salary.
Annual Health Checkup. Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement
Yêu Cầu Công Việc
Graduated from High school or equivalent academic level
Can comminucation English (Speaking, listening, writing, and reading).
Thông tin khác
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà
Các công việc tương tự

