Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Receive and handle emails and in-app messages from customers regarding service policy issues, including promotional programs, arising incidents, etc. Respond accordingly based on provided guidelines.
- Forward complaints or complex cases to the relevant department or higher authority for resolution.
Yêu Cầu Công Việc
- Education: Intermediate level or higher.
- Proficient in typing and office software.
- Willing to work night shifts.
- Responsible and team-oriented.
- Base salary: 8 million VND + KPI bonus up to 1.5 million VND + Bonus.
- Probation: 2 months (85% salary).
- Work equipment provided.
- Training on service knowledge and skills.
- Full benefits: Insurance, holidays, and other policies per labor law.
- Team-building, social events, sports, birthdays, and company trips.
- Promotion opportunities after 6 months (or sooner based on performance).
- Shift 1: 8:00 AM – 5:30 PM (90-minute break)
- Shift 2: 2:00 PM – 11:00 PM (60-minute break)
- Shift 3: 10:00 PM – 7:00 AM (60-minute break) – Allowance: 130K VND/shift
- 18A Cộng Hòa, Ward 12, Tân Bình District, Ho Chi Minh City.
BENEFITS:
Working Hours:
Rotational shifts from Monday to Sunday, with 1 day off per week.
Work Location
BellSystem24 Vietnam Branch:
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung học
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Tuổi: Không giới hạn tuổi
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà