Thông tin chi tiết

Mức lương:

Cạnh tranh

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức

Nhân viên chính thức

Địa điểm

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Receive customer information (retail customers, or airline ticket agents) via calls to make ticket booking requests, flight transfers as well as Additional service updates.

- Update ticket registration information or transfer customer service at our system related data system.

- Answer questions and provide information related to our service policies Vietjet Airlines, at the same time, responds to complaints, complain (if any) and transfer the request to a higher level handling department (if need).

Yêu Cầu Công Việc

    - Prerequisite: Good attitude. Have a spirit of inquiry: be willing to listen and absorb new values ​​to innovate and develop.

    - Fluency in English (Speaking & Listening)

    - NO EXPERIENCE REQUIRED.

    - Be meticulous and careful with information in performing work.

    - The voice has no errors or regional accents.

    - Interest or desire to gain experience in service activities professional customers.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Các công việc tương tự

Gửi tôi việc làm tương tự
Tạo ngay