Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Present and advise on the company's products/services in a professional.
2. Proactive identify business opportunities & approach potential customers through various channel (online research, industry events, trade shows, networking).
3. Prepare and present sales proposals, quotations, negotiate term and conditions of final contract.
4. Coordinate with all related departments to the technical/product department to provide accurate information to customers and resolve technical issues.
5. Build and maintain strong, trust-based relationships with current customers ensure satisfaction and encourage business.
6. Other tasks assigned by superior
Yêu Cầu Công Việc
· Bachelor’s degree or higher in International Trade, Marketing, Business Management or related field (prefered economics or foreign trade university)
· Strong negotiation and problem-solving skills.
· Ambitious,Self-driven, goal-oriented, customer-focused mindset and able to perform under pressure.
· Proficiency in English (both written and spoken).
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Tuổi: 22 - 30
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà
Các công việc tương tự
Lương: Cạnh tranh
- Hồ Chí Minh