VIETSTAR GROUP JOINT STOCK COMPANY
  • Hồ Chí Minh

Ngày cập nhật: 12/06/2024

Hạn nộp: 31/07/2024

Thông tin chi tiết

Mức lương:

8 Tr - 13 Tr VND

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức

Nhân viên chính thức

Địa điểm

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
  • Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
  • Report immediately serious cases/ inconstant situations.
  • Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
  • Proactive update information/ knowledge about customer service.

Yêu Cầu Công Việc

    • Have experience in Customer service roles or any relevant roles
    • Good at English (Speaking, listening, writing, and reading)
    • Proven experience of advising and supporting internal and external customers is an advantage

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Tuổi: 20 - 35
  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Địa điểm

Hồ Chí Minh