Thông tin chi tiết
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Provide consultation, receive, and respond to customer inquiries about the company's products through email.
- Handle and resolve complaints and customer issues and provide relevant information to the appropriate departments for complaint resolution. Record customer feedback to improve products and services.
- Coordinate with the marketing department to implement advertising and promotional programs as the company requires.
- Perform other tasks as directed by superiors.
Yêu Cầu Công Việc
- Fluent in English.
- Experience in customer service and understanding of e-commerce operations is an advantage.
- Strong high-end customer service mindset, able to quickly and timely handle arising issues.
- Proficient in office computer skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Hình thức: Nhân viên chính thức
- Thời gian thử việc: Probationary period: 2 months.
- Tuổi: 22 - 26
- Thời gian làm việc: Working hours: Monday - Saturday, 9 AM – 6 PM. (WFH on Sat)
- Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà
Các công việc tương tự
Lương: 8 Tr - 9 Tr VND
- Hồ Chí Minh