Thông tin chi tiết

Mức lương:

9 Tr - 10 Tr VND

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

1 Năm

Hình thức

Nhân viên chính thức

Địa điểm

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • To assist Gojek’s customers (end-users) via non-call and call channels.
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction.
  • Provide accurate information and solutions by using the right methods/tools.
  • Go to the extra mile to engage customers.
  • Work with Customer Service Team leader to ensure proper customer service is being delivered.

Yêu Cầu Công Việc

    • Having at least 6 months experiencing in contact center or customer service is a huge plus.
    • Being good at English speaking (no interruption, clear pronunciation) and writing is required. 

    Benefits:

    • Starting salary: 10,000,000 VND (gross).
    • Social insurance and company exclusive benefits from BellSystem24 Vietnam and Gojek Vietnam.
    • Great opportunities to be upgraded to Team leader or Operation member (such as Quality Assurance, Administrator) after 6 months (or sooner) hard working. 

    Working time: Work in rotating shifts (6 days/week), including day shift and night shift as following:

    • S1: from 06:00 to 15:00
    • S2: from 07:00 to 16:00
    • S3: from 08:00 to 17:00
    • S4: from 09:00 to 18:00
    • S5: from 10:00 to 19:00
    • S6: from 11:00 to 20:00
    • S7: from 12:00 to 21:00
    • S8: from 13:00 to 22:00 
    • S9: from 14:00 to 23:00
    • S10: from 21:30 to 06:30 next day.

    Working location: No. 8A Huynh Lan Khanh, Ward 2, Tan Binh District, HCMC.

Thông tin khác

  • Tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Các công việc tương tự