Home Credit Vietnam
  • Hồ Chí Minh

Ngày cập nhật: 12/05/2025

Hạn nộp: 30/06/2025

Thông tin chi tiết

Mức lương:

Cạnh tranh

Phương thức làm việc

Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Kinh nghiệm

Không yêu cầu kinh nghiệm

Hình thức

Nhân viên chính thức

Địa điểm

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

KEY RESPONSIBILITIES:

Homesis account management:

  • Support processes from onboarding (account setup, role assignments, IT asset request,…) to offboarding (SAP resignation, handover process) for sales staff and partner’s staff.
  • Manage sales account lifecycle (tracking creation, deactivation, reactivation) to accordingly with HR system status or stakeholder request
  • Maintain and update user information in master files and systems.
  • Coordinate periodic account reviews and inactivation processes.
  • Generate monthly account overview reports.

Homesis relationship management:

  • Change monthly relationships of sales account (subordinator/manager/ location), sales agent with point of sales (POS) involved
  • Perform activities related to assign or revoke salesrooms for sales network accounts
  • Administrative Support:
  • Provide monthly movement list (sales networks employees) & update related information in system, create code and role for new sales management and upper management level, provide administrative support to the sales team.
  • Assist with the preparation of reports, presentations, and other materials as needed.

Process Improvement:

  • Identify opportunities to streamline and enhance user account management, and POS assignment processes.

Cross-Functional Collaboration:

  • Collaborate with People, IT, and sales teams to ensure seamless coordination and communication.
  • Provide support and insights to internal stakeholders regarding user accounts and Homesis/CAS system issues

Others

  • Other related duties requested by line manager

Yêu Cầu Công Việc

    • Minimum of 1 year of experience in administrative support, preferably within sales operations or account management (Entry-level candidates must be proficient in Microsoft Office Suite).
    • Experienced in Microsoft Office applications (Excel, Word, PowerPoint..), and basic proficiency in English (reading and writing)
    • Have organizational skills with the ability to multitask and maintain strong attention to detail.
    • Ability to work independently as well as collaboratively within a team environment.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Phúc lợi:

    13th Salary Fixed and KPI Bonus
    Premium Health Care
    24/7 Accidental Insurance
    100% Social Insurance
    Meal + Phone Allowance
    Yearly Medical Checkup
    15 Annual Leaves
    Professional and Transparent Working Environment
    Apply Latest Financial Technology in the World

  • Phương thức làm việc: Không Áp Dụng Làm Việc Từ Nhà

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Các công việc tương tự

HEADWAY JSC

Lương: Cạnh tranh

  • Hồ Chí Minh
15/04/2025
Hệ thống Phòng khám 315

Lương: Cạnh tranh

  • Hồ Chí Minh
25/04/2025
RCR Technical Infrastructure Vietnam Co., Ltd

Lương: 8 Tr - 8 Tr VND

  • Hồ Chí Minh
07/05/2025
Hệ thống Phòng khám 315

Lương: Cạnh tranh

  • Hồ Chí Minh
19/04/2025
Công Ty TNHH WESAAM

Lương: 8 Tr - 12 Tr VND

  • Hồ Chí Minh
05/05/2025
Lock It Processing

Lương: 22 Tr - 44 Tr VND

  • Hồ Chí Minh
07/05/2025
Gửi tôi việc làm tương tự
Tạo ngay